جشنواره فرهنگی ورزشی حجاب با شعار «بانوی ایرانی، مظهر پاک‌دامنی» و با رقابت بیش از ۲۲۰ تن از همسران و فرزندان کارکنان به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۰۹۳۲
|
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، حجت‌الاسلام محمد عدیده، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حاشیه برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی حجاب گفت: شرکت‌کنندگان در این جشنواره در ۶ رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 وی افزود: هرچقدر فضای مطلوب گروهی و خانوادگی برای تعالی خانواده‌های کارکنان ایجاد کنیم شرایط رشد و پیشرفت برای آنها مهیاتر خواهد شد.

 عدیده با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص تحکیم و تقویت بنیان خانواده، اظهار کرد: هدف اصلی این جشنواره، ترویج سبک زندگی در خانواده است. موضوع شادابی و نشاط از دیگر اهداف این جشنواره است، چرا که در جامعه پرشور، جوانان در کنار خانواده‌های خود از این فضاها استفاده می‌کنند.

 رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در ادامه بیان کرد: خانواده اولین نهاد تربیتی است که پیش از مدرسه در امر تربیت نقش به سزایی دارد و در فرهنگ دینی ما نیز موضوع خانواده موردتوجه بوده است و اگر بین مدرسه و خانواده پیوند اساسی ایجاد کنیم فرصت‌های تربیتی هم فراهم می‌شود.

 وی خاطرنشان کرد: باتوجه‌به اینکه برنامه فوق با محوریت همسران و فرزندان کارکنان است و ازآنجاکه امروز کشور درگیر موضوعی به نام عفاف و حجاب است، شعار (بانوی ایرانی، مظهر پاک‌دامنی) برای این مسابقات انتخاب شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها